wtorek, 8 grudnia 2015

Świąteczny stroik inaczej.

Kolejna inspiracja będzie bardzo prosta w wykonaniu i można ją zrobić z dzieckiem. 

Świąteczny stroik: Pan Mikołaj.



 Mając w domu kolorowe papiery tak zwane wycinanki, klej taśmę dwustronną, nożyczki i puszkę na przykład po mleku moja jest po mące kokosowej. Potrzebujemy też trochę zielonych gałązek. Z tych rzeczy możemy stworzyć świąteczny stroik.



 Moja puszka ma około 16 cm. wysokości i 30 cm. w obwodzie. Wymiary papieru to 15 cm. na 21 cm. Potrzebuję więc 1,5czerwonej kartki. Kartki oklejamy taśmą dwustronną na brzegach.



 Następnie oklejamy puszkę.


 Teraz musimy zrobić pasek i sprzączkę. Pasek ma 4cm. szerokości  długość zależy od obwodu puszki. Moja ma 30 cm więc musiałam przyciąć dwa kawałki czarnego papieru. Ze srebrnego papieru 5 cm. na 5cm. robimy sprzączkę. Nożykiem do tapet nacinamy dwa otwory na pasek.



Składamy pasek i przyklejamy go do puszki.






Teraz już tylko pozostaje włożyć gałązki i stroik gotowy. Mój wygląda tak, jednak inwencja twórcza może pójść dalej, można powiesić bombki i mamy małą choinkę idealną do małych mieszkań. Do puszki możemy włożyć gąbkę florystyczną i nasze gałązki będą dłużej stały. Pomysłów jest tyle ile osób, które spróbuję zrobić taki stroik. Jeżeli Cię zainspirowałam i będziesz czerpać z mojego pomysłu, proszę tylko o zaznaczenie skąd masz pomysł. Możesz także wstawić link w komentarzu ze swoją pracą. Na pewno Cię odwiedzę, ciekawa jestem innych wersji. 

Tymczasem pozdrawiam cieplutko Babcia Róża:)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz